کتاب فرجام شناسی حیات انسان اثر دکتر غلامحسین تاجری نسب

از {{model.count}}

ریشه و پیشینه و اساس دینی مهدویت و تعریف نام مهدی و اصالت اسلامی مهدویت

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کتاب فرجام‌شناسی حیات انسان  به نویسندگی آقای دکتر غلامحسن تاجری نسب که در دو جلد به نام‌های ریشه و پیشینه و اساس دینی مهدویت (ج1) تعریف نام مهدی اصالت اسلامی مهدویت (ج2) چاپ شده است، در 4 باب و 16 فصل گردآوری شده است. کتاب به واسطه این که رساله دکترای نویسنده بوده است از روالی تحقیق‌گونه برخوردار است، کمااین‌که آدرس‌دهی‌ها در پاورقی شاهدی بر این مطلب است. در باب اول ریشه و پیشینه مهدویت در 4 فصل مورد بررسی قرار گرفته است که در فصل ابتدایی آن شبهه خرافه مورد برررسی قرار گرفته است که خود این آغاز، نشان‌دهنده تم علمی کتاب است. در باب دوم اساس دینی مهدویت مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است. و در باب سوم مهدوی و مهدویت است که مورد نقد و نظر نویسنده قرار گرفته است، در این باب ابتدا از نام مصلح منتظر سخن گفته شده است و بعد در فصل بعد عقیده به ظهور منجی مورد بررسی قرار گرفته است. در باب آخر از این کتاب ارزشمند و گرانبها نیز اَصالت اسلامی مهدویت مورد بررسی قرار گرفته است.

همان‌طور که بیان شد، کتاب از نثری دانشگاهی ولی در عین حال روان و خوش‌خوان برخوردار است که مطالعه آن به عموم مردم علی‌الخصوص قشر دانشگاهی علاقمند توصیه می‌گردد.



نویسنده
دکتر غلامحسین تاجری نسب
قطع
وزیری
نوع جلد
شومیز
انتشارات
منیر
شابک جلد اول
978-964-7965-77-4
شابک جلد دوم
978-964-7965-78-1
تعداد صفحه جلد 1
224
تعداد صفحه جلد 2
216

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
ارسال سفارشی

ارسال سفارشی

ارسال به سراسر کشور
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 40% تخفیف
برگزاری نمایشگاه کتاب

برگزاری نمایشگاه کتاب

برگزاری نمایشگاه های مناسبتی